top of page
Logotype og merker
Utgangspunktet er alltid: Hvordan gi bedriften en visuell identitet som gir ønsket etterlatt inntrykk? Definisjonen på målet er starten på den videre prosessen. Resultatene på noen utvalgte logos ser du her
![VPlogo25.png](https://static.wixstatic.com/media/74b68f_dad8ce1c5fca4eff94be766754435e8c~mv2.png/v1/fill/w_347,h_243,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/VPlogo25.png)
01
Verktøypartner 25 år
06
Thaugland NextGen
![Thaugland_NxG_klistremerke.jpg](https://static.wixstatic.com/media/74b68f_d1abc973ef254d0ab27b13067678f9ed~mv2.jpg/v1/fill/w_69,h_69,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/Thaugland_NxG_klistremerke.jpg)
![05_Multiservice_logoer.jpg](https://static.wixstatic.com/media/74b68f_c1fac3dbc0b043aca78b8cccc37a213f~mv2.jpg/v1/fill/w_95,h_63,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/05_Multiservice_logoer.jpg)
07
Tjernæs Multiservice
08
![færder.jpg](https://static.wixstatic.com/media/74b68f_11dfd1a99df34e5da73f1d1e502f4f12~mv2.jpg/v1/fill/w_75,h_45,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/f%C3%A6rder.jpg)
Færder og Lucia
![lucia.jpg](https://static.wixstatic.com/media/74b68f_a912af3568ef40d097dcdb7604b0731a~mv2.jpg/v1/fill/w_63,h_54,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/lucia.jpg)
bottom of page